מרפאות שיניים אונליין

השתלת שיניים ביום אחד

האם ניתן להתקין שתלים דנטליים  יום אחד? האם אי פעם שאלת את עצמך איך ניתן להחליף שיניים תותבות ביום אחד בעתיד לא נראה בהיר מדי? ובכן יש שתי אפשרויות שאתה יכול לבחור מתוך, רפואת שיניים שתל או שיניים תותבות. אם אתה מודאג מקבל שתלים ביום אחד בעתיד הוא לא נראה בהיר מאוד. שתלים דנטליים לא יימשך זמן רב, אבל אתה יכול לצפות לשן טובה ובריאה לשארית חייך.

שיניים תותבות יצטרכו לעבור כמה כוונון עדין מאוד, אשר צריך לקרות בזהירות רבה. לאחר התקנת השתלים, לא תוכל לשנות את הנשיכה שלך יותר ממה שתוכל להחליף בגדים. אם אתה מטפל בשיניים שלך עכשיו, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ לך להשתמש שיניים תותבות מאוחר יותר בחיים. זה לא מאוד מפתיע אם אתה חושב על שתלים שהותקנו ביום אחד בעתיד הוא לא נראה בהיר מאוד עבור כל מי שאיבד שן. עם זאת, אם אתה מטפל בשתלים שלך עכשיו אתה יכול למעשה להשתמש שיניים תותבות כדי לעזור לשפר את המראה של השיניים שלך.

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה צריך לדעת על שתלים הוא שזה ייקח קצת עצם מהלסת שלך. אין דרך אחרת להשיג זאת מלבד שימוש בשתל. על מנת למקם את שתלי השן בפה שלך, אתה צריך להסיר חלק מהשיניים הקיימות שלך. מנתח אוראלי יעשה את זה במהלך הביקור שלך. לאחר שהשתלים יהיו במקום, רופא השיניים שלך ישים קצת עצם בחזרה ללסת שלך על ידי ביצוע חתך קטן מאחורי החניכיים שלך.

ברגע שהעצם תושם, רופא השיניים שלך יוכל לעשות את הצעד הבא של הכנסת השיניים התותבות. זה ייקח עוד אחת מהשיניים הקיימות שלך. כל התהליך הזה של הצבת שתלים ותותבות ביום אחד העתיד נראה בהיר עבור המטופל. 

דבר חשוב נוסף שאתה חייב להבין על שתלים דנטליים הוא שהם לא יעבדו אם יש זיהום קיים בלסת שלך. חשוב שהשתל שלך יהיה בכושר טוב ובטוח לתוך עצם הלסת שלך. אם זה לא הגודל הנכון, זה יכול לגרום נפול, לחיצה, פקיעה, או כאב. אם זיהום קיים, זה יכול בסופו של דבר עולה לך הרבה יותר כסף כפי שתצטרך ללכת לרופא השיניים מספר פעמים כדי לקבל את הכמות הנכונה של עצם וחומר מושתל.

העלות של שתלים דנטליים תשתנה כי ישנם מספר גורמים שונים שנכנסים לקביעת עלות ההליך. גורמים אלה כוללים את החומר שרופא השיניים צריך כדי ליצור את התותבת, את גודל השתל ואת משך הזמן הדרוש לביצוע ההליך כולו. כמובן שהעלות הגדולה ביותר היא זו שכמובן השתל עצמו. שתלים דנטליים מכוסים בדרך כלל על ידי רוב תוכניות הביטוח.

כדי להבין כיצד שתלים דנטליים ישפיעו על החיים שלך צריך קודם להבין איך אנחנו מתפקדים כבני אדם. כאשר שן הולכת חיידקים רעים מהפה מצטברת ב עיסה וגורם לשן להירקב. חיידקים אלה גם ידביקו את שורש השן ולגרום לה להירקב עם הזמן. כדי לפתור את הבעיה הזאת אנשים צריכים ללעוס כראוי ולטפל בשיניים שלהם. שתלים דנטליים פותרים את הבעיה על ידי שחזור תפקוד הלסת כך שהיא תוכל שוב לטפל בשיניים שהפכו נרקבות או שבורות. ככל שנמשיך להזדקן הגוף שלנו ידרוש יותר עזרה מרופאי שיניים כדי שיוכלו לשמור על שיניים בריאות לכולם.

כפי שאתה יכול לראות יש הרבה דברים לחשוב על כשמדובר בעתיד של שתלים דנטליים. שתלים הם מכשיר מדהים שעזר לכל כך הרבה אנשים להרגיש טוב יותר עם עצמם מאז שהם ביצעו את ההליך. יש הרבה יתרונות וחסרונות שיש הליך זה נעשה, אבל רוב החולים מרוצים מהתוצאות. אם יש לך שאלות על בריאות הפה שלך או בעיות אוראליות אחרות אתה יכול לפנות לרופא השיניים הקוסמטי המקומי שלך לקבלת מידע נוסף.