מרפאות שיניים אונליין

הליכי השתלת שיניים ללא כאבים

היתרון העיקרי של השתלת שיניים הוא בכך שהוא מספק החלפה קבועה של שיניים שאבדו. אלה האפשרות הטובה ביותר לאנשים שיש להם כמה שיניים חסרות. יש הרבה פחות סיכוי שתלים אלה יראו סימנים לאובדן שיניים. הם עוזרים בשיפור מראה הפנים ומציעים חיוך טוב ובריא. ישנם מספר אמצעי זהירות שצריכים להקפיד על המטופלים בעת השתלת שיניים,  אם יש דבר כזה השתלת שיניים ללא כאבים תוכלו לקרוא במאמר הבא.

כל המידע על השתלות שיניים ללא כאבים

המטופלים צריכים לפנות להתייעצות עם רופא שיניים, לפני שהם מקבלים השתלות שיניים. ישנן שאלות מסוימות שנשאלות בשלב זה.
טיפול ללא כאבים מתבצע בעזרת הרדמה מקומית. רופא השיניים נדרש לברר את הסיבה לבעיה על מנת לקבל טיפול מתאים למטופל.
לאחר בירור הסיבה לבעיה רופא שיניים מסיר את השן הישנה ושותל חדשה במקומה. במהלך ההליך מוחל הרדמה מקומית על האזור המטופל. הוא חוסם את חיישני הכאב הקיימים בקצות העצבים של השיניים. אנשים שעברו ניתוח השתלת שיניים אומרים שקיימת איזושהי קהות במהלך כל ההליך. אם המטופל מודע לכך הוא יכול למזער את כמות הכאב שהוא חש.

השתלת שיניים ללא כאבים אם זה באמת כואב?

ניתן להשתמש בשתלים דנטליים ללא כאב להחלפת שן חסרה. עם זאת, במקרים מסוימים כאשר עצמות הלסת ניזוקות או שיש סוג של זיהום, אין אפשרות להשתמש בשתלים דנטליים. במקרה כזה, אנשים צריכים לקבל תמיכה מספקת מספק הרופא. חלק מהמצבים המובילים לצורך בתעלת שורש כוללים היווצרות מורסה, שבר לסת, פגיעות ראש, פגיעה ברקמות רכות, פגיעה בחומר העצם, נוכחות של דורבנים וצמיחת עצם על קו החניכיים.

חלק מהגורמים האחראים להשתלות שיניים ללא כאבים כוללים הפרעה בלסת

צמיחת עצם לא תקינה, תפקוד לקוי של טוחנות עצם, נוכחות של הפרעות עצביות וכמות מספקת של אמייל השן.
השתלה מונחית מחשב פועלת על ידי זיהוי המיקום המדויק של השן הבעייתית. לאחר מכן הוא מתבצע בצורה הנכונה, ומשחרר אותך מכאבים.

השתלות שיניים ללא כאבים משמשות בכתרי שיניים

במכסי שיניים תותבות קבועות. חשוב מאוד שיהיה חניכיים בריאות, מכיוון שלא ניתן להשלים את כל הליך ההשתלה אם החניכיים אינן בריאות.
אתה יכול לקבל שתלים שיעזרו לך לשמור על השיניים נקיות ולבנות. כמו כן, חשוב לוודא כי יש לבצע בדיקות שיניים קבועות, מכיוון שזיהום מסביב לאתר ההשתלה עלול להוביל לאובדן שיניים.
השתלת שיניים ללא כאבים אם זה באמת כואב?

רופאי שיניים מבצעים את כל ההליך בהרדמה כללית

כדי להקהות את החניכיים לפני ביצוע כל הליך השתלה. עם זאת, עליך לדעת כי תהיה לך אי נוחות קלה במשך מספר ימים לאחר הטיפול.
במהלך תקופה זו, תזדקק להרבה משככי כאבים כדי לנהל את הכאב. אם לא תצליח לבקר את רופא השיניים שלך באופן קבוע, ייתכן שתצטרך להתמודד עם בעיות כמו רגישות שיניים במשך החודשים הקרובים.

רופא שיניים שתל יבדוק את השיניים שלך

יערוך צילומי רנטגן ובדיקות CT, יבצע בדיקה בעל פה ויסקור את כל ההיסטוריה של השיניים ויציג בפניך תוכנית טיפול מותאמת אישית. פגישת הייעוץ תכלול את הליך השתלת השיניים הכללי וכן את ההליך הספציפי לטיפול במום השן. טיפולי השתלת שיניים ללא כאבים מבוצעים בדרך כלל תוך זמן טיפול אחד של יום,
וניתן לצפות לאי נוחות מינימלית לאחר סיום הטיפול.
הליכים של השתלת שיניים ללא כאבים מכוסים בדרך כלל ברוב תוכניות הביטוח,
אך עליך לבדוק עם רופא השיניים שלך או עם חברת ביטוח רפואי כדי לאשר את הכיסוי.

ניווט תוכן
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים