מרפאות שיניים אונליין

כתר זירקוניה ביום אחד

במאמר הבא נעסוק בתחום של כתר זירקוניה ביום אחד כמובן השתלים הפופולריים ביותר
והמשומשים ביותר בעולם הוא כתר זירקוניה. הסיבה לכך היא העיצוב
הייחודי שלה, אשר שונה מזה של חומרים אחרים.
הוכח באמצעות מחקר להימשך עד 20 שנים,
גם לאחר שעבר כל הליך אפשרי כי רופאי שיניים יכולים לבצע.
להלן היתרונות והחסרונות של בעל כתר זירקוניה הניח על השיניים שלך.

כתר זירקוניה ביום אחד יתרון רב

אחד היתרונות הגדולים ביותר של כתרי זירקוניה הוא שהם נשלפים
לחלוטין. משמעות הדבר היא כי הם יכולים להילקח
מהפה שלך במהלך היום, ניקה, ולאחר מכן ממוקם
בחזרה אם אתה צריך לאכול או לשתות משהו לפני
שאתה חוזר למיטה. הם גם לא צריכים להיות
בחוץ בכל בוקר. משמעות הדבר היא כי אתה אף פעם לא צריך לדאוג חסר תור לרופא שיניים, וזה מועיל במיוחד אם אתה נוסע הרבה.

כתר זירקוניה ביום אחד בשילוב שתליים דנטליים

יתרון נוסף הוא שהם לא מורגש מאוד.
שלא כמו כתרים דנטליים מסורתיים,
הם לא מבריקים מאוד או בהירים.
במקום זאת, הם עדינים יותר ויש להם צבעים עדינים
. למעשה, אנשים מסוימים אולי אפילו לא שמים לב
שיש להם שתלים על השיניים שלהם. בגלל זה,
כתרים זירקוניה מועדפים על פני סוגים אחרים של תיקוני שיניים.

החיסרון, עם זאת, הוא שיש חיסרון אחד גדול שלא נדון הרבה.
ברוב המקרים, זה יכול להיות כואב ללבוש את כתר זירקוניה. הסיבה לכך היא שהחומר נוקשה. חומר נוקשה זה יכול לחתוך את החניכיים שלך הרבה ולהקשה עליך לצחצח או להשתמש בחוט דנטלי השיניים שלך בלילה

. לנקות את השתלים שלך

זו הסיבה שאתה צריך לבחור מישהו שיכול להדריך אותך על איך לנקות את השתלים שלך. אם אתה חדש ברעיון אף, זה חכם לשאול את המשפחה או החברים שלך כדי לעזור לך. בדרך זו, אתה יכול להימנע מכאבים על החזה שלך למחרת. הכאב הזה יימשך רק יום עד יומיים. הכאב בסופו של דבר ילך כמו שאתה מתרגל ללבוש את כתר זירקוניה. למעשה, השיניים שלך אפילו יתחילו להיראות טוב יותר.

הדבר הטוב השני על אלה הוא שהם לא צריכים להיות הוסרו כמו סוגים אחרים של כתרים דנטליים. לאמיתו של דבר, אתה יכול להשאיר אותם על כל עוד אתה רוצה. זה בגלל שהם יכולים להתמוסס בעצמם. עם זאת, זה חל רק על אלה עם היגיינת הפה מספיק.

מה שאתה יכול לעשות כדי לשמור אותם במקום הוא לצחצח שיניים היטב. אז, חוט דנטלי. מומלץ להשתמש בחוט דנטלי לפחות פעם ביום. זה יוודא כי השיניים שלך נקיות ככל שהם יכולים להיות לפני שאתה להחיל את הכתר זירקוניה.

כתר זירקוניה ביום אחד

רופא השיניים יבדוק את השיניים למה חשוב?

באופן כללי, ההליך תיווה יום עד יומיים. אתה לא אמור לדעת את זה לפי גודל השתל. עם זאת, אם אתה עונד תכשיטים על הלסת שלך, הם עשויים להשתנות לאורך זמן ואתה לא יכול להגיד את זה כאשר הכתר מתחיל להחליק. מסיבה זו, מומלץ ללבוש שתלי זירקוניה שלך במשך שנה עד שלושה חודשים לפני רופאי השיניים להסיר אותם.

לפני שתקבע את ההליך, רופא השיניים יבדוק את השיניים ואת חלל הפה כדי לוודא שאין בעיות שימנעו מהשתלים לאבטח כראוי. ברוב המקרים, הוא או היא יציעו לך להשתמש בכתרים כדי לתקן בעיות שיניים. עם זאת, אם לא נמצאו בעיות במהלך הבדיקה, אתה יכול להמשיך עם הטיפול.

אם בכוונתך להשתמש בשתל עבור כתר זירקוניה, תצטרך לבקר את רופא השיניים שלך לפני ההליך. בשלב זה, רופא השיניים יסביר את הפרטים על אופן הצבת השתלים. תקבל גם מידע על האופן שבו תטפל בשיניים החדשות שלך. זה יעזור לך להבטיח שיש לך היגיינת פה טובה לאחר ההליך.

לאחר השלמת הבדיקה, כתר זירקוניה יהיה בטון לשיניים שלך. במהלך תהליך המלט, הכתר יתקשה. זה יקרה בעוד כשבוע. אם אתה רוצה להסיר את הכתר, רופא השיניים שלך ייתן לך קשר פלסטיק כדי להסיר אותו. במהלך תהליך ההסרה, רופא השיניים שלך יצטרך לעשות חתך קטן על המסטיק שלך, כך שהוא או היא יכולים לפרוק את השתל.

ניווט תוכן
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים