מרפאות שיניים אונליין

הרמת סינוס סגורה או פתוחה מיקרוסקופ

סינוסים פתוחים וסגורים הם אחד התנאים הנפוצים ביותר שאנשים מתמודדים איתם. עבור אנשים מסוימים, הרמת סינוס סגורה  הפתחים קטנים מספיק כדי שהם אפילו לא יודעים שיש להם אותם, בעוד שאנשים אחרים יכולים בקלות לדעת כי הסינוסים שלהם הם צפופים. יש אנשים עם תסמינים קלים יכולים בקלות לנקות את הסינוסים שלהם כל יום ללא כל התערבות. הסימפטומים של אנשים אחרים יכולים להיות כל כך רע שאפילו הרופא שלהם אינו מסוגל להבין מה קורה. זה כאשר להרים את האף הפתוח (או CCL) עשוי להיות מסוגל לעזור.

הרמת סינוס סגורה מתי יש צורך?

הגודש בסינוסים נגרם על ידי נפיחות של בטנה של הסינוסים. ככל שיש יותר ריר לאדם, כך הסינוסים יהיו פחות יעילים בחסימת המזהמים באוויר. סינוסיטיס, אשר ניתן לכנוע גם "הקור" או "שפעת", יכול להיות בעיה כרונית, חוזרת לאורך זמן. במקרים חמורים, הסינוסים יכולים להצטמצם עד כדי כך ניקוז של מעברי האף הופך להיות בסכנה.

הרמת סינוס סגורה מידע מקצועי

כאשר הציפוי הפנימי של הסינוסים מתחיל למות, הפתחים לסינוסים נעשים קטנים יותר.
בגלל סינוסיטיס לעתים קרובות גורם תחושה של יובש וכאב, אף פתוח או CCL עשוי לספק
הקלה מסוימת. רופא עשוי להציע הליך אף פתוח או CCL כאשר המטופל חווה טפטוף
חמור לאחר האף, שיעול לאחר פרודוקטיביות עם דם בחלק האחורי של הגרון, או תסמינים אחרים של סינוסיטיס. סינוסיטיס יכולה גם לגרום לכאב שיניים, חום, בלוטות נפוחות, כאבי פנים, כאבי ראש ובחילות. כל הסימפטומים האלה ניתן להקל עם הליך האף הפתוח.

הליך אף פתוח מורכב בדרך כלל משני שלבים. הצעד הראשון כרוך הרופא פתיחת הסינוסים עם קנולה באף. לאחר פתיחת הסינוסים, הניקוז נלקח דרך מעבר האף. לפעמים הסינוסים מוחזקים פתוחים עם לחץ של הזרקת סטרואידים באף. השלב השני כרוך הרופא ניקוי פסולת וחומר אחר מתוך הסינוסים.

עוד מאמרים בנושא:

הליך CCL

במהלך הליך אף פתוח, הרופא שלך בדרך כלל יתחיל בנחיר אחד ולסיים בנחיר אחר. ייתכן שתתבקש לנשום כרגיל בזמן שהוא או היא פותחים את מעבר האף שלך. בהתחלה ייתכנו קצת נפיחות ו /או כאב. לאחר כמה ימים הכאב צריך לרדת. זה עשוי לחזור על עצמו מספר פעמים במשך חודש במידת הצורך.

CCL או אף סגור מבוצע על ידי רופא כאשר טכניקת האף הפתוח אינה מספקת הקלה. הליך זה כרוך ביצוע חתך לאורך nasopahrynx והרמת העור בכל צד של הסינוסים. הסינוס העליון מורם והסינוס התחתון מקופל לאחור. כיס נעשה על ידי הרמת עור הסינוס בחזרה ורקמות נשלפות מהכיס. המנתח סוגר את החתך ועושה חתך במצח כדי להסיר את הרקמה העודפת.

הרמת סינוס סגורה מידע מקצועי

הפתחים לסינוסים נעשים קטנים יותר

ייתכן שתקבל הרדמה מקומית וייתכן שתצטרך להישאר ללילה בבית החולים. אם יש לך דרישות מיוחדות למשך ההליך כגון דחיסה קרה, רצועות האף או טיפות האף, אלה עשויים להינתן לך לפני הניתוח. אתה יכול גם לקבל משככי כאבים. רוב האנשים מקבלים משככי כאבים עם מרשם עבורם על ידי המטפל הכללי שלהם.

אורך הרמת סינוס האף הפתוח או האף הסגור הוא כ -2 מטרים, וזהה לאורך האלונקה של המטופל. הליך זה יכול להתבצע עם חתך קצר או חתך ארוך. בהליך ארוך, יותר רקמה מוסרת והאף הוא נתמך מעט. הליך זה יש שיעור גבוה של הצלחה, במיוחד אצל ילדים. הליך זה הוא הבחירה הפופולרית ביותר עבור ניתוח אף בארצות הברית וקנדה.

ניווט תוכן
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים